Biuro Obsługi Mieszkańca

 

2 stycznia 2019 r. w Urzędzie Gminy Łańcut ruszy „Biuro Obsługi Mieszkańca”. Planowane są prace remontowe mające na celu dostosowanie istniejącego „Dziennika podawczego” do nowej funkcji. Biuro będzie czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Ponadto w poniedziałki w godzinach od 15:00-18:00 strony będą mogły tam uzyskać informację jaki właściwy referat zajmie się sprawą oraz jakie potrzebne dokumenty i formularze będą wymagane do realizacji czynności urzędowej.

Ponadto w biurze pobrać i złożyć można będzie m.in.:

  • wnioski o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym,
  • o nie zaleganiu w opłatach podatku,
  • o zwrocie podatku akcyzowego,
  • podanie w sprawie umorzenia podatku,
  • deklarację w sprawie podatku od nieruchomości,
  • podatku rolnego,
  • podatku leśnego,
  • formularz w sprawie podatku od środków transportowych,
  • oświadczenie rolnika indywidualnego o prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz łącznej powierzchni użytków rolnych wchodzących w skład gospodarstwa rodzinnego w Gminie Łańcut,
  • oświadczenie wnioskodawcy w sprawie braku dokumentów oraz zeznania świadka,
  • o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
  • o udzielenie dotacji celowej na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z ochroną środowiska - usuwanie wyrobów zawierających azbest, o ustaleniu numeru porządkowego,
  • deklarację o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • wniosek o zwolnienie z części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa,
  • wnioski o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych,
  • wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego przeznaczenie działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
  • wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • wniosek o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • wniosek o przeniesienie decyzji warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz inwestycji celu publicznego,
  • wniosek o wydanie kserokopii decyzji poświadczonej za zgodność z oryginałem,
  • wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej,
  • wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej,
  • wniosek na wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu przeprowadzenia robót w pasie drogowym,
  • wniosek o wyrażenie zgody na wejście w teren działki/drogi celem wykonania przyłącza wody kanalizacji gazu energii elektrycznej czy wniosek o zwrot kosztów materiałów i robocizny użytych do budowy sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gminy.

W ramach pracy biura w poniedziałki do godz. 16:00 będzie czynna kasa, a do godz. 18:00 pok. nr 12 (I piętro) - ewidencja ludności i dowody osobiste. Dyżur pełnił będzie również pracownik GOPS. (iw)

Biuro Obsługi Mieszkańca tel. 17 225 22 64

UG Łańcut