Dnia 15 czerwca br. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady składania wniosków do programu "Dobry Start” na rok 2021/22.

Od 1 lipca nabór wniosków odbywać się będzie  tylko w formie  elektronicznej, a pełną obsługą zajmie się  Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski należy składać online przez:

- przez portal PUE ZUS

- portal informacyjno-usługowy Emp@tia>

- przez bankowość elektroniczną

Wnioski należy składać do 30 listopada

Świadczenie ,,Dobry Start” w wysokości 300 zł przysługuje na uczące się w szkole dziecko w wieku od 7 do 20 roku życia, a w przypadku dziecka niepełnosprawnego do 24 roku życia. Świadczenie ,,Dobry Start” nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w zerówce w przedszkolu lub szkole.

Program nie obejmuje również studentów.